איך לשפר את מהירות האתר

כל רגע חשוב כאשר משתמש מבקר באתר שלך. טיק-טוק, כל שנייה שעוברת יכולה להיות ההבדל בין הקפצה או אירוסין.

כשאתם יושבים לאחור ורואים את שיעור היציאה מדף הכניסה שלכם מטפס, בטח גירדתם את הראש ותהיתם, "איך אני יכול להפוך את האתר שלי למהיר יותר?" החדשות הטובות הן שמצאנו עבורכם כמה תשובות שלא דורשות את האצבעות המהירות של מתכנת המקליד במהירות גבוהה.

בעידן הדיגיטלי שלנו, מהירות האתר יכולה ליצור או לשבור את מערכת היחסים שלך עם הלקוחות.

זה אומר עולם של הבדל אם הם מקבלים גישה למידע שהם צריכים באופן מיידי, או אם הם מאבדים סבלנות ומחפשים במקום אחר. כדי לשמור אותך בחסדיו הטובים של המשתמש, אנו מביאים אסטרטגיות לשיפור מהירות האתר שלך באופן אקספוננציאלי.

התמקדנו בשלושה תחומים עיקריים שתוכלו למטב לשיפורים מדהימים במהירות האתר שלכם: JavaScript (JS), Cascading Style Sheets (CSS) וטעינת גופנים וסמלים מקומיים.

קצת טוויסט פה וקצת טוויסט שם, וזהו, אתה רוכסן במהירות האור – או לפחות במהירות שלקוח בישראל היה מצפה לה.

אז תחזיקו את הכובע, הדברים עומדים להיות מהירים.

אופטימיזציה של JavaScript לשיפור מהירות האתר

JavaScript (JS) הוא חלק בסיסי בעיצוב אתרים מודרני, עם זאת, אם לא מכוונן ויעיל, זה יכול להוביל לפיגור משמעותי במהירות טעינת האתר.

בואו נצלול עמוק יותר לדרכים לאופטימיזציה של JavaScript למהירות אתר גבוהה יותר.

צמצום קובצי JavaScript

Minification, תהליך המסייע להקטין את גודל קבצי JS שלך, הוא התחלה מצוינת. הדבר כולל ביטול הערות, רווחים לבנים מיותרים ומעברי שורה. זה יכול להיעשות באופן ידני או על ידי שימוש בכלי minification מקוונים כגון UglifyJS. על ידי הפיכת הקבצים שלך לרזים יותר, ניתן למזער במידה ניכרת את זמן ההעברה משרת ללקוח, ולהציג טעינה מהירה יותר של דפי אינטרנט.

דחיית טעינת JavaScript

JavaScript הוא חסימת רינדור מטבעו; פעולה זו עוצרת את תהליך העיבוד של דף האינטרנט שלך עד לסיום הטעינה. כאן נכנסות לתמונה התכונות async ו- defer. הם מאפשרים לדפדפן להמשיך לנתח את מסמך ה-HTML בזמן הורדת קובץ JS. דרך נוספת היא הטמעה עצלה של JS, אשר טוען סקריפטים לפי הצורך, ומקצר את זמן הטעינה הראשוני.

הסרת JavaScript מיותר

קוד שאינו בשימוש הוא רק משקל מת. הערך באופן קבוע את קבצי JS שלך עבור קוד שנעשה בו שימוש לעתים רחוקות או כלל לא. שימוש בכלים אוטומטיים יכול לזהות ולהסיר ספריות מיותרות אלה, ולשפר את מהירות האתר שלך באופן משמעותי.

אופטימיזציה של ביצוע JavaScript

לבסוף, מטב את ביצוע JS שלך. בקשות AJAX סינכרוניות עלולות ליצור פיגור בביצועי האתר שלך. שינוי קריאות סינכרוניות לשיחות אסינכרוניות, שיפור לולאות ותנאים ושימוש באלגוריתמים יעילים יכולים להשפיע באופן חיובי ישיר על מהירות האתר שלך. כמו שאומרים, כל אלפית שנייה נחשבת כשמדובר בזמני טעינת אתרים.

כפי שנדון בהמשך החלק האחרון על טעינת גופנים וסמלים מקומיים, אופטימיזציה של רכיבי האתר שלך כגון JavaScript היא קריטית לשיפור מהירות האתר וחוויית המשתמש שלך.

שיפור מהירות האתר באמצעות אופטימיזציה ל-CSS

הבסיס של אתר בעל ביצועים טובים הוא לא רק JavaScript פונקציונלי אלא גם CSS מלוטש ומותאם להפליא. CSS מעוצב ביעילות מציע שיפורים משמעותיים במהירות האתר, כמו גם בחוויית המשתמש.

צמצום קובצי CSS לגודל אופטימלי

בדומה ל- JavaScript, קובצי CSS יכולים לכלול רכיבים כגון הערות ורווחים לבנים שאינם משרתים מטרה פונקציונלית, אלא רק מוסיפים לגודל הקובץ. צמצום, באמצעות כלים מקוונים או הסרה ידנית של אלמנטים ספציפיים, ממלא תפקיד מכריע בהקטנת גודל הקובץ, וכתוצאה מכך מוביל לטעינה מהירה יותר של האתר.

איחוד קובצי CSS לניהול טוב יותר

אתרי אינטרנט משתמשים לעתים קרובות בקבצי CSS מרובים, מה שיכול להגדיל בקשות HTTP ולהפחית מהירות. מיזוג קבצים אלה והטמעת CSS קריטי יכולים להפחית באופן דרסטי בקשות כאלה ולשפר את מהירות הטעינה. ניגע בהטמעת CSS בסעיף אופטימיזציה של JavaScript.

צמצום ספציפיות CSS וניצול מסגרות CSS

שימוש מופרז במזהים ובמחלקות יכול להגביר את הספציפיות ולהשפיע לרעה על מהירות האתר. שימוש בבוררים יעילים יותר יכול להפחית בעיה זו. באותה מידה, מסגרות CSS וקדם-מעבדים יכולים לשפר את זרימת העבודה, ולאפשר זמן רב יותר לטקטיקות אחרות לשיפור מהירות האתר, כמו טעינה מקומית של גופנים וסמלים שיידונו בסעיף הקרוב.

לסיכום, על ידי צמצום, איחוד, צמצום ספציפיות וניצול יעיל של מסגרות CSS, מנהלי אתרים יכולים להשיג שיפורי מהירות משמעותיים המשפרים את חוויית המשתמש ושימורו.

הגברת מהירות האתר באמצעות טעינת גופנים וסמלים מקומיים

כשמדובר באופטימיזציה של מהירות האתר שלך, היעילות של טעינת גופנים וסמלים מקומיים משחקת תפקיד משמעותי. זה מרתק איך משהו פשוט כמו גופנים וסמלים יכול להשפיע באופן משמעותי על זמן הטעינה של אתר אינטרנט.

הורדת גופנים וסמלים באופן מקומי

הצעד המכריע הראשון הוא להוריד את הגופנים והסמלים שישמשו באתר שלך באופן מקומי. פעולה זו מפחיתה את מספרי הבקשות לשרתים של צד שלישי. בעת בחירת פורמטים של קבצים, הקפד לבחור בפורמטים כגון WOFF2 עבור גופנים המציעים דחיסה מעולה. יתר על כן, השימוש במאפיין תצוגת הגופנים והשימוש בתת-ערכות גופנים מציעים הזדמנויות מבריקות לחסוך זמן טעינה יקר.

הטמעת גופני סמלים

בחירה בגופני סמלים במקום סמלי תמונה יכולה להשפיע באופן ניכר על זמני הטעינה. גופני סמלים יעילים יותר מכיוון שהם מציעים גמישות בגודל ובצבע מבלי לאבד את האיכות. כתוצאה מכך, אתה מבזבז פחות משאבים, מה שמתורגם למהירות טעינה טובה יותר.

אחסון גופנים וסמלים במטמון

תהליך המטמון מאיץ את זמני הטעינה של מבקרים חוזרים. על-ידי קביעת תצורה של אחסון במטמון בצד השרת ושימוש במטמון דפדפן, אתה יוצר חוויית גלישה מהירה יותר מכיוון שהדפדפן לא יצטרך להוריד מחדש משאבים אלה בכל פעם.

בסעיפים הקודמים דנו בחשיבות של אופטימיזציה של JavaScript ו- CSS. שילוב טכניקות אלה עם טעינת גופנים וסמלים מקומית יעילה יכול לספק למשתמשים שלך חוויית גלישה יעילה ומהירה יותר.

כלים יעילים לייעול מהירות האתר

הטבלה הבאה מספקת כלים שימושיים שיכולים לעזור לך למטב את מהירות האתר שלך על-ידי צמצום קובצי JavaScript ו- CSS, דחיית טעינת JavaScript, איחוד קובצי CSS או על-ידי יישום גופנים מקומיים וטעינת סמלים:

יתרונות פונקציית הכלי
UglifyJS מיניפייר JavaScript הקטנת גודל הקובץ על-ידי ביטול תווים מיותרים ועל-ידי דחיסת קוד
CSSNANO CSS minifier הקטנת קובצי CSS על-ידי המרה ודחיסה של קלטים ליציאות קטנות יותר
loadCSS טוען CSS אסינכרוני משפר את הרינדור על-ידי טעינת CSS באופן אסינכרוני ומקטין את חסימת עיבוד העמוד
fileconcat מיזוג קבצי CSS הפחתת מספר בקשות HTTP על-ידי איחוד קובצי CSS מרובים לקובץ אחד
גופני Google טוען גופנים מקומי מאיץ את האתר בכך שהוא מאפשר למשתמשים לאחסן את ספריית הגופנים העצומה של Google בשרתים שלהם
פונטלו מחולל גופנים סמלים מאפשר יצירת גופני סמלים מותאמים אישית כדי להפחית בקשות שרת ולשפר את מהירות דף האינטרנט

תוכן עניינים