מי הם אתרי המוזיקה המקבילים ליוטיוב?

YouTube הוא האתר המוביל לשיתוף סרטונים. הם קיימים כבר הרבה זמן ועדיין יש להם את הכמות הגדולה ביותר של סרטונים.

YouTube קיים כבר הרבה זמן ועדיין יש להם את הכמות הגדולה ביותר של סרטונים.

ישנם אתרים רבים אחרים כמו YouTube, אבל לא כולם שווים את הזמן שלך.

חלק מהאתרים, כמו Vimeo, מציעים יותר תכונות ממה ש-YouTube מציע, אבל זה גם אומר שתצטרך לשלם עבורם.

1. Dailymotion

Dailymotion הוא שירות אירוח סרטונים שהושק בשנת 2005. הוא מאפשר למשתמשים להעלות ולשתף סרטונים, כמו גם סטרימינג בשידור חי, בערוצים שלהם.

Dailymotion מספקת מגוון רחב של תוכן, כולל תוכניות טלוויזיה, סרטים, סרטוני מוזיקה ועוד. האתר מציע גם שירותי סטרימינג בשידור חי עבור ערוצי חדשות וגופי שידור אחרים.

Dailymotion היא אחת האלטרנטיבות הטובות ביותר ליוטיוב. יש לו הרבה תכונות כמו סטרימינג בשידור חי, העלאת וידאו וגילוי סרטונים שאינם זמינים ב-YouTube.

ניתן לגשת ל-Dailymotion דרך דפדפן האינטרנט או דרך אפליקציה עבור Android TV.

2. Vimeo

Vimeo היא פלטפורמת שיתוף וידאו מקוונת שהושקה בשנת 2004. מטה החברה ממוקם בניו יורק, ויש להם גם משרדים בסן פרנסיסקו ואמסטרדם. Vimeo הוא אתר שיתוף וידאו המספק תוכן איכותי ומקצועי.

נטען כי Vimeo הוא "יוטיוב למקצוענים", מכיוון שהוא מספק פלטפורמה עבור אלה שיש להם צורך להעלות את התוכן שלהם מבלי לדאוג לפרסומות או להעלות מגבלות זמן או הגבלות.

Vimeo הוא שירות אירוח סרטונים שהושק בשנת 2004. יש לו ספרייה גדולה של סרטונים והוא נחשב לאחת החלופות הטובות ביותר ליוטיוב.

Vimeo הצליחה לשמור על הנישה שלה בעזרת בסיס המשתמשים המגוון שלה, שמחפש תוכן איכותי יותר. Vimeo מאפשרת לך להעלות תוכן משלך, בעוד ש-YouTube מאפשרת רק למשתמשים להעלות סרטונים שהם יצרו בעצמם.

3. LiveLeak

יוטיוב הוא אתר אירוח הסרטונים הפופולרי ביותר בעולם וזה לא מפתיע שיש לו כל כך הרבה מתחרים.

LiveLeak הוא אתר שיתוף וידאו שהושק בשנת 2008. הוא טוען שהוא "פלטפורמת המדיה המקוונת המהימנה ביותר" ואחד המאפיינים העיקריים שלו הוא שהוא לא מצנזר שום תוכן, מה שמבדיל אותו מיוטיוב.

האתר מתמקד בעיקר באירועים ראויים לחדשות ושימש אנשים רבים לפרסום סרטונים של אלימות משטרתית או אלימות צבאית.

LiveLeak גם מאפשרת למשתמשים לפרסם סרטונים של עצמם, כולל סרטונים אישיים משלהם, רגעי ספורט, וולוגים, דיונים על אירועים אקטואליים ועוד.

באתר יש גם ערוץ לצפייה בשידורים חיים מרחבי העולם.

4. פליקר

פליקר הוא אתר לשיתוף תמונות. הוא נוצר בשנת 2004 על ידי Ludicorp ובסופו של דבר נרכש על ידי Yahoo! Inc. בשנת 2005. האתר מאפשר למשתמשים להעלות, לערוך, לשתף ולפרסם תמונות וסרטונים.

האתר מציע מגוון תכונות המאפשרות למשתמשים לארגן, לחפש ולשתף את התמונות שלהם. משתמשים יכולים גם להחיל פילטרים שונים על התמונות שלהם כדי לשנות את מצב הרוח או הסגנון של התמונה.

פליקר קיימת מאז 2004 ומספקת מקום לצלמים להעלות את עבודתם, לשתף אותה עם חברים ולקבל משוב. זוהי אלטרנטיבה ליוטיוב למי שרוצה להעלות סרטונים.

פליקר הוא שירות שיתוף תמונות וסרטונים המאפשר למשתמשים להעלות תמונות, סרטונים וסוגים אחרים של מדיה ולשתף אותם באינטרנט. פליקר היא פלטפורמה מקוונת שמקלה על אנשים לאחסן תמונות ולשתף אותן עם אחרים במגוון דרכים. משתמשים יכולים גם ליצור סטים שהם אוספים של תמונות או סרטונים המקובצים יחד תחת כותרת או נושא אחד.

5. Gfycat

Gfycat הוא אתר אירוח וידאו המספק דרך קלה לשתף סרטונים וגיפים עם אחרים. החברה נוסדה בשנת 2013 על ידי ג'ון פורייר וריצ'רד רבאט. זהו אתר שבו אנשים יכולים להעלות, לצפות ולשתף את הסרטונים שלהם מבלי לדאוג לגבי רוחב פס או שטח אחסון.

Gfycat הצליחה להתחרות ביוטיוב מבחינת תכונות וממשק משתמש מכיוון שהיא מתמקדת בנישת שיתוף הסרטונים. Gfycat הצליחה להגדיל במהירות את בסיס המשתמשים שלה על ידי שימוש במודל freemium, המאפשר למשתמשים להעלות סרטונים בחינם אך גובה תשלום עבור תכונות נוספות כמו השמעה באיכות גבוהה או צפייה ללא פרסומות.

6. אתרי סטרימינג בשידור חי- Twitch/Periscope/Facebook Live וכו'

ישנם אתרי מוזיקה רבים המקבילים ליוטיוב. אלו כוללים:

– ספוטיפיי

– סאונדקלאוד

– פנדורה

– אפל מיוזיק

– גאות

YouTube הוא המקום המומלץ לצפייה בסרטונים מקוונים. זהו אתר שיתוף הווידאו הפופולרי ביותר בעולם ויש לו למעלה ממיליארד משתמשים. יוטיוב נוצר על ידי שלושה עובדי PayPal לשעבר בשנת 2005 ומאז הוא שם דבר. האתר הפך לכלי נהדר עבור אנשים לחלוק את הכישרונות שלהם עם אחרים ברחבי העולם.

אתרי סטרימינג בשידור חי דומים ליוטיוב אך הם משמשים לשידור חי במקום סרטונים מוקלטים. אתרים מסוג זה הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר הרבה יותר אנשים משתמשים בהם מאי פעם. אתרי סטרימינג כגון Twitch, Periscope ו-Facebook Live מאפשרים למשתמשים לשדר את חייהם בזמן אמת ללא צורך בעבודת עריכה או פוסט-פרודקשן.

תוכן עניינים